(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; وجود مه ناپایدار در سطح جاده های استان زنجان - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

  

 

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت:بارش پراکنده برف و باران در جاده های استان زنجان باعث وجود مه ناپدار و کاهش دید افقی در برخی از محورهای مواصلاتی استان زنجان شده است.


 
محمد امینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بارش پراکنده برف و باران در جاده های استان زنجان باعث وجود مه ناپدار و کاهش دید افقی در برخی از محورهای مواصلاتی استان زنجان شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف و باران باعث  وجود مه ناپایدار در محورهای زنجان به طارم، زنجان به بیجار، زنجان، زنجان به تهم -چورزق و نیک پی به ماهنشان شده است.

امینی تاکید کرد:  نیروهای راهداری در همه محورهای مواصلاتی استان زنجان مستقر هستند و در همه محورهای برف گیر و گردنه های استان زنجان در حال انجام  است.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف سطح جاده ها لغزنده است و رانندگان باید خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و از سرعت غیر مجاز خوداری کنند.

امینی تاکید کرد: به هنگام لغزنده بودن سطح جاده ها کنترل وسیله نقلیه بسیار سخت می شود و شهروندان زنجانی  به محض اینکه قصد مسافرت داشته باشند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه ها باخبر شوند.

وی یادآورشد: همچنین مسافران می توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده ها باخبر شوند.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود