(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; جزئیات نشست تخصصی مدیران و متخصصان شهری و اداره عمران و بهسازی راه و شهرسازی جنوب کرمان - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

اولین نشست تخصصی مدیران و متخصصان شهری در سال ۹۶ و اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در خصوص بررسی فرآیند بازآفرینی محدوده‌ها و محلات هدف شهر جیرفت با تأکید بر نهادسازی و تسهیلگری محلی، مستندات قانونی و ترتیبات نهادی برگزار شد.



به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، در این نشست نمایندگانی از فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و اعضای شوراهای شهرستان‌های جیرفت-عنبرآباد- کهنوج-منوجان-قلعه گنج-رودبار جنوب-فاریاب و همچنین نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت توزیع برق، اداره ارشاد اسلامی، اداره میراث فرهنگی حضور داشتند که در خصوص سیاست‌ها و راه‌حل‌های مداخله در امر بازآفرینی شهری به بحث و بررسی و تبادل‌نظر پرداختند.

در ابتدای جلسه ناهید اماندادی سرپرست اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل جنوب استان کرمان ضمن خوش‌آمد گویی به معرفی محدوده بافت‌های فرسوده و محلات اولویت‌دار بازآفرینی پرداخت.

در ادامه استادی معاون دفتر ستاد بازآفرینی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در خصوص مستندات قانونی و ترتیبات نهادی بازآفرینی مطالبی را عنوان کرد.

وی اظهار داشت: بیست درصد از مساحت و سی در صد از جمعیت شهری کشور در بافت‌های ناکارآمد شهری قرار دارد سپس به تحلیل سند ملی راهبردی احیا، بهسازی، نوسازی و توانمندسازی بافت‌های فرسوده نار کارآمد شهری اشاره کرد.

وی در ادامه لزوم تشکیل ستاد ملی بازآفرینی را به‌عنوان هماهنگ‌کننده اقدامات مشترک بین بخشی و منسجم کننده فعالیت‌های بین دستگاه‌های دولتی، شهرداری‌ها و تشکل‌های محلی و مردمی را از جمله مهم‌ترین اقدامات برای حل مشکلات بافت‌های ناکارآمد شهری عنوان نمود.

سپس دکتر نوذری راهبر ستادی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری، توضیحاتی در خصوص بررسی بافت‌های فرسوده، تعاریف، مسائل و چالش‌های پیش رو در این بافت‌ها  داد و بیان کرد: درآمد سرانه ساکنان کمتر از میانگین شهری، واحدهای مسکونی کم‌دوام، مشکلات زیست‌محیطی، برخورداری و دسترسی نامناسب ساکنان به خدمات شهری از جمله مهم‌ترین چالش‌های پیش رو در احیا و بهسازی بافت‌های ناکارآمد است.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود