(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; مسدود شدن برخی مسیر‌ها براثر بارش در کرمان - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان گفت:

بر اساس بارندگی‌های شب گذشته و صبح امروز برخی مسیر‌های اصلی و فرعی استان مسدود شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  احسان عراقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان گفت: در محور بردسیر به سیرجان گردنه کوه پنج؛ رانشه‌ها ریزش کرده بودند که با کمک راهداران این منطقه، این موضوع حل و هم اکنون این مسیر بازگشایی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان گفت: آب نما منطقه ارزوئیه به سمت چیل آباد و ارزوئیه به سمت حاجی آباد به علت طغیان رودخانه آب دار شده‌اند و این محور‌ها تا پایین آمدن سطح رودخانه مسدود خواهند بود و به جزء این مسیرها، سایر محور‌ها در استان کرمان باز است.

وی افزود: آب نما منطقه ارزوئیه به سمت چیل آباد و ارزوئیه به سمت حاجی آباد به علت طغیان رودخانه آب دار شده‌اند و این محور‌ها تا پایین آمدن سطح رودخانه مسدود خواهند بود و به جزء این مسیرها، سایر محور‌ها در استان کرمان باز است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان گفت: با توجه به اینکه از یک هفته قبل دیواره‌های پل‌های محور‌های مواصلاتی استان را تعمیر و همچنین لایروبی شده‌اند لذا در حال حاضر پل‌های استان هیچ مشکلی ندارند.

وی بیان کرد: آب از ساعت شش و نیم صبح امروز در همه روخانه‌های استان کرمان جاری  شده، اما طغیان رودخانه‌ای را تا این لحظه گزارش نشده است.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود