(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';
دبیر انجمن کامیون داران کشور گفت: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی واردات کامیونهای دسته دوم اروپایی با کارکرد سه ساله ابلاغ شده ...
دبیر انجمن کامیون داران کشور گفت: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی واردات کامیونهای دسته دوم اروپایی با کارکرد سه ساله ابلاغ شده، اما هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است.
احمد کریمی دبیر انجمن کامیون داران کشور در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه موضوع نوسازی ناوگان حمل ونقل جادهای به ویژه در بخش بار در دستور کار دولت و وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است، گفت: طبق دستوری که وزیر راه و شهرسازی ابلاغ کرده است برای نوسازی ناوگان جادهای کامیونهایی تا سه سال کارکرد اروپایی وارد کشور میشوند، اما هنوز به مرحله اجرایی نرسیده و آیین نامههای آن ابلاغ نشده است.
او با اشاره به اینکه اگر حمل و نقل جادهای را به یک بیمار تشبیه کنیم، مهمترین بیماری در حوزه کامیونها فرسودگی ناوگان است، افزود: متأسفانه سازمان راهداری و وزارت راه و شهرسازی اصلیترین بیماری این بخش را فراموش کرده اند و به مشکلات جانبی این حوزه میپردازند.
کریمی با اشاره به اینکه تعداد ناوگانهای فرسوده جادهای بسیار زیاد شده است، اظهار کرد: ورود ناوگان دسته دوم برای جبران فرسودگی این حوزه مشکلی از این حوزهها را برطرف نمیکند و باعث افزایش تعداد ناوگانةهی فرسوده میشود.
دبیر انجمن کامیون داران کشور یادآور شد: با توجه به شرایط سنگین تحریمها و اجازه ندادن ورود قطعات و یا خودروها ورود ناوگان اروپایی دسته دوم شاید مفید باشد که البته امیدواریم دولت هرچه سریعتر این آیین نامه را به مرحله اجرایی برساند.
او با اشاره به اینکه متأسفانه خودروسازان و وزارت صنعت در نوسازی و ساخت قطعات کامیونها همکاریهای لازم را انجام نمیدهند، اظهار کرد: در طول چند سال گذشته خودروسازان هر بار به بهانههای مختلف مشکلات بسیار زیادی برای این حوزه جهت نوسازی ناوگان ایجاد میکنند، اما باید متأسفانه در این بخش سازمان راهداری نه تنها پیگیر مشکلات نیست بلکه نوسازی این ناوگان را هم به فراموشی سپرده است.
کریمی از افزایش جهشی قیمت کامیونها هم گلهمند بود و گفت: متأسفانه قیمت تمام شده یک کامیون در ایران چندین برابر قیمت تمام شده خودروها در کشورهای خارجی و یا حتی کشورهای همسایه ایران است.
دبیر انجمن کامیون داران کشور ادامه داد: در یکی دو سال گذشته قیمت یک کامیون ۷۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون قیمت آن به بیش از ۲ میلیارد تومان رسیده است.
او با اشاره به اینکه متأُسفانه در واردات کامیون به کاربریهای آنها توجهی نشده است، گفت: در بخش جا به جایی و حمل بار ما به کامیونهای یخچال دار و یا کانتینری نیاز شدیدی داریم، اما در حوزه واردات چنین کامیونهایی کمتر وارد کشور میشود.
منبع: ایران جیب
قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان
البوم
631_d_20110308_1126129335.jpg
http://pgtir.ir/images/akskenare/631_d_20110308_1126129335.jpg
20110307_1810369012.jpg
20110308_1981062681.jpg
service_sample_20110205_1290050259.jpg
http://pgtir.ir/images/akskenare/service_sample_20110205_1290050259.jpg
_20160203387249.jpg
کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند
ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود